admin | August 10, 2018 |
W 2016 roku Kenzo wprowadził na rynek pod dłuższej przerwie nową serię, która tym razem nosi nazwę Kenzo World. Stworzona została przez samych dyrektorów artystycznych Kenzo. Początki marki Kenzo związane są z paryskimi projektantami mody.W 1988 roku dom mody Kenzo miał swoje pierwsze perfumy damskie, a trzy lata później również męskie perfumy. Tak samo jak projektowane przez Kenzo ubrania, zapachy również wyróżniają się swymi fantazjami i prowokującym charakterem. Przyciągają one nie tylko zapachem, ale również designem flakonu, który najczęściej nawiązuje do form roślinności.
Zapach Kenzo World to przesunięcie granicy odczuć kosmetycznych o nieco dalej. Sam nietradycyjnie skomponowany flakon podpowiada, że w tym przypadku nie ma się do czynienia z całkowicie standardowym damskim zapachem.Kenzo World to zapach, który otwiera się ekstremalną słodką porcją czerwonych owoców przypominającym czereśnie, pokrytych ciężkimi kwiatami. Piwonia oraz jaśmin to bezpośrednio zalane owocowym syropem cukrowym. Kluczowym składnikiem tego kwiatu zapachów jest ambraksan, który można znaleźć głównie w perfumach Escentric 02.
Niecodzienny flakon perfum Amour jest przede wszystkim wyzywający i ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem. Przypomina swoim wyglądem raczej nowoczesną, futurystyczną rzeźbę, przywodzącą na myśl nieśmiały kontur kobiecego ciała. Ten zapach obecny na rynku od 2006 roku, to kompozycja wszystkich rodzajów zapachów, która udaje nam się kojarzyć z Japonią, ale nie tylko z wiśnią oraz ryżem.
Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie to zapach, który kokietuje kobiecością oraz słodyczą bukietów zapachowym, tworząc kwiatowy zapach. Dodatkowo można poczuć nuty grejpfrutu oraz czarnej porzeczki.
Flower in the Air z 2010 roku to połączenie trzech podstawowych składników kompozycji, takich jak róża, gardenia oraz magnolia. Dodatkowo dopełnienie stanowią maliny oraz różowy pieprz. Ciekawą aranżację można otrzymać oczywiście w połączeniu z flakonem, którego minimalistyczny kształt oraz dekoracyjny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są typowym zabiegiem dla marki Kenzo. Elementem zaskoczenia, który wyłania się na pierwszy plan, jest rodzaj wybranego kwiatu, którym jest czerwony, delikatny mak. Marka Kenzo wprowadza na rynek zatem nie tylko sam zapach, ale również aranżację artystyczną, która dodatkowo jest osnuta pewnym przesłaniem o przemijaniu oraz refleksją na temat dzisiejszego świata.